Wednesday, October 29, 2008

Syoknya Raya!

Bersama Cikgu Edrin Faisal.
Sempena hari raya yang lepas, sekolah SMK Pusa mengadakan Majlis Ramah Tamah Aidilfitri dari kelas ke kelas. Ini merupakan hari raya yang terbaik pernah saya alami semenjak 1997. Kalau masa sekolah dulu, saya selalu menziarah rumah rakan-rakan yang beragama Islam untuk bersama-sama mereka berhari raya. Namun, setelah itu saya jarang berpeluang berbuat demikian kerana rasa segan pula.. dah besarlah katakan hehehe.. Apabila sekolah SMK Pusa membuat Majlis seumpama ini, saya tidak ketinggalan bergembira walaupun ia berbeza dari dulu. Ini adalah sebahagian kenangan bersama rakan sekerja dan pelajar-pelajar saya..
Cikgu Razuna.
Ustaz Lokman Abdullah.
Pelajar saya dari kelas 5A.. Mohd. Tarmizi
Haslinda Mohd. Zamhari dari kelas 2A
Gambar kenang-kenangan bersama pelajar 5C.
Bersama Dr. Norisah dan pelajar 4A.
Pelajar saya yang nakal..
Inilah gelagat pelajar 4A ketika di minta beraksi..
Bersama Mohd. Nasharuddin dan Mohd. Azrin
Sharifah Ira Ratna dan Nazliah
Izzul Mustanir dan Rizuan
Khairunnisa Sulaiman dan Mohd. Nazirul Mohd. Zamhari
Mohd. Faizal dan Izzul Mustanir
Saat gembira..
Selamat Hari Raya..
Bersama Miss Hong Kong.. Goh Sheak Lie, Connie Kho dan Eillen
4A.. sentiasa dihatiku..
Bersama Nur Shafiah
Norzila, Salasiah dan Nur Izzati
Bersama Dayang Adibah

Maaf zahir dan batin..

2 comments:

Kamil L said...

Seronok kan jadi cikgu. Terry, pada saya, cikgu adalah insan yang banyak berkorban demi orang lain. Bagi saya, cikgu still kerjaya yang paling mengagumkan dan kerjaya yang paling saya hormati... Saya dapat rasakan susahnya nak membentuk pelajar dan ianya takkan berjaya tanpa pengorbanan yang bersungguh2...

Cikgu Bio said...

Hi kamil, memang jadi cikgu menyeronokkan walaupun ada masanya ada hari-hari yang susah juga.. :)Tapi, yang paling best jadi cikgu.. sik lamak gik cuti hehehe.. Sekolah kmk cuti mulai 14hb Nov - 4 Januari 2009!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin